FAQ

PlantenBloemenShop.nl

Betalen

FAQ

Je kunt betalen via:

  • IDeal
  • SEPA Overboeking
  • Krediet- en Debet kaarten
  • Apple Pay
  • Bancontact
  • Belfius Direct Net

Nee. Als consument is niet mogelijk, maar voor een bedrijf is dit wel mogelijk vanaf €300,-.

In onze webshop kun je betalen met een Visa of Mastercard.

De prijzen op de webshop zijn inclusief BTW. Het te betalen bedrag is dus ook inclusief BTW. Op je bestelbevestiging en factuur kun je het BTW bedrag wel terugzien.

De bijbehorende factuur is te vinden in jouw account, onder ‘Mijn bestellingen’.

Heb je nog geen account? Dan kun je deze alsnog aan maken met het e-mailadres waarmee je besteld had. De eerder gedane bestellingen worden hier vervolgens automatisch aan gekoppeld en daardoor kun je alles daar terugvinden.

Naderhand betalen is enkel mogelijk voor bedrijven met een geldig KVK nummer voor orders vanaf € 300,- excl. BTW. Stuur ons een email: info@plantenbloemenshop.nl en dan maken wij een order voor je aan. Daarna sturen wij je de offerte c.q. factuur naar je inbox.

Bezorging & Levering

FAQ

Onze leveranciers hebben speciaal voor het verzenden van onze producten een verpakking ontwikkeld die er voor zorgt dat jouw bestelling correct wordt vervoerd en dus ook netjes bij jou geleverd wordt. Naast deze plantvriendelijke verpakking geven ze jouw planten of bloemen, voordat ze verzonden worden, nog een beetje extra attentie en water.

DPD bezorgt pakketten van maandag tot en met zaterdag. Levering op zaterdag is echter niet standaard. DPD doet dit alleen als de verzender hiervoor heeft gekozen. DPD informeert je hoe laat het pakket wordt geleverd op de dag en ochtend voor de bezorging. In vele gevallen is de levertijd 1 – 3 dagen en in enkele gevallen betreft het 1 -5 dagen.

Is er niemand thuis, je hebt geen neerzet toestemming gegeven en ook de buren kunnen je pakket niet aannemen dan brengen we je pakket naar de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop. Op het niet-thuisbericht in je brievenbus staat waar het pakket naartoe gebracht is.

Wil je weten hoe de bezorging van pakketten in het buitenland plaatsvind?

Neem dan een kijkje op de Service Finder. De Service Finder toont per bestemmingsland de beschikbare services en de bijbehorende service kenmerken.

Heb je geen e-mail gehad?

Dan kun je via Track & Trace zien op welke dag je pakket bezorgd wordt. Op de dag van bezorging ontvang je van DPD een tijdvak van 1 uur waarbinnen je pakket bezorgd wordt. Na 10.00 uur ‘s ochtend vind je dit 1-uur tijdvak ook op myDPD.

Wij bezorgen op dit moment in Nederland en België.

Een uitgebreide uitleg is uiteraard te vinden op hun website. We hebben gekozen voor deze bezorgdienst, daar zij kundig en netjes leveren. Jouw bestelling wordt keurig en vlot bij jou bezorgd.

Je kunt jouw Track en Trace altijd volgen via de website van DPD.

Via MyDPD kun je jouw leverdag wijzigen, niet jouw levertijd.

Via de MyDPD app kun je neerzettoestemming geven en dus instructies meegeven.

Nee, dit is niet mogelijk. We hebben geen fysieke winkel.

Onze leveranciers hebben speciaal voor het verzenden van onze producten een verpakking ontwikkeld die er voor zorgt dat jouw planten of bloemen in goede conditie aankomen. Het kan een keer gebeuren dat er iets misgaat; waar gewerkt wordt vallen spaanders en we zijn nog altijd mensen. Stuur ons een bericht wanneer dit het geval is. Bekijk en lees dan ook uiteraard onze webpagina m.b.t. Garantie & Retour.

Door in te loggen op jouw account pagina kun je de bestelling annuleren, maar doe dit snel! Onze bestellingen zijn geautomatiseerd en berekent op snelheid, wat voor jou betekent, dat we snel kunnen leveren.

We zullen dan zeker contact opnemen met onze leverancier, wanneer deze ons al niet van tevoren op de hoogte heeft gesteld. Wanneer een bloem of plant niet geleverd kan worden, zal dat ook zeker (tijdig) in onze webshop vermeld worden. Mocht dit voorkomen bij het doen van een bestelling, gaan we uiteraard voor een oplossing. Geduld is een schone zaak en wij komen er wel uit met de leverancier.

Wanneer je een klacht hebt kun je terecht bij ons via 085 060 6616 of stuur een bericht via onze contact pagina. We streven er naar om binnen 48 uur jouw vraag te beantwoorden.

Bij ons betaal je geen verzendkosten!

Bedrijven

FAQ

Op factuur betalen is mogelijk voor bedrijven met een geldig KVK nummer voor orders vanaf €300,- excl. BTW. Stuur een mailtje naar info@plantenbloemenshop.nl en dan maken wij handmatig een order voor je aan, waarna jij een offerte in je mailbox ontvangt.

Voor orders onder de €300,- kan je natuurlijk wel een bestelling plaatsen via het normale afrekenproces door gebruik te maken van voorafbetaling (iDeal, creditcard, etc.). Je ontvangt de factuur dan direct na het plaatsen van de bestelling in de mail.

Je gloednieuwe groene collega’s worden door de bezorgingsdienst DPD bezorgd. Door de speciaal ontworpen verpakking(en) hebben jouw planten een veilige reis en komen ze zonder bladscheuren bij je aan. Via MyDPD kun je eventueel jouw gewenste leverdatum aanpassen. Dit kan tot twee weken vooruit.

Nee, dat doen we dan weer niet.

Al onze kantoorplanten kunnen goed tegen weinig licht. Zo lang een plant in ieder geval binnen 10 meter van een raam staat zullen ze genoeg zonlicht krijgen om te overleven. Hoe dichter bij een raam, hoe sneller ze zullen groeien. Logischerwijs is dit hoe het werkt. Meer uitleg kun je ook lezen op onze pagina: ‘Hoeveel licht heeft mijn plant nodig?

Het is dus wel van belang dat er in ieder geval één raam in de ruimte aanwezig is.

Er staan al flinke jongens in onze shop. Maar allicht kunnen we iets regelen bij onze kweker c.q. leverancier. Mochten deze jongens nog niet groot genoeg zijn, stuur dan even een mail naar info@plantenbloemenshop.nl.

Een greep uit onze kamerplanten

FAQ PlantenBloemenShop.nl

PlantenBloemenShop.nl

Heb je vragen over het bestellen van producten, de levering, retourneren of onze service? Op deze FAQ-pagina bieden we duidelijke en praktische informatie zodat je snel verder kunt. Of je nu voor het eerst iets bestelt of een terugkerende klant bent, we vinden het belangrijk dat je met vertrouwen kunt winkelen in onze webshop.

Een bestelling plaatsen is eenvoudig: kies je producten, voeg ze toe aan je winkelmandje en volg de stappen in het afrekenproces. Na het afronden van je betaling ontvang je direct een bevestiging per e-mail. We zorgen ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk verwerkt en verzonden wordt. In de meeste gevallen ontvang je je pakket binnen enkele werkdagen, compleet met een track & trace code om de levering te volgen.

Ook aan de verpakking besteden we veel aandacht. Of het nu gaat om planten, accessoires of decoratie: alles wordt stevig en veilig verpakt, zodat het in goede staat bij je aankomt. Mocht er toch iets misgaan of ben je niet tevreden over je bestelling, dan kun je deze meestal binnen 14 dagen retourneren. Controleer hiervoor de voorwaarden op onze retourpagina.

Heb je vragen?

PlantenBloemenShop.nl

Heb je een vraag die niet op deze FAQ pagina beantwoord wordt? Geen probleem. Onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Stuur ons een bericht via het contactformulier of per e-mail.

We vinden het belangrijk dat je blij bent met je aankoop en met onze service. Daarom doen we elke dag ons best om jouw winkelervaring zo prettig mogelijk te maken. Transparantie, betrouwbaarheid en klanttevredenheid staan bij ons voorop. Aarzel dus niet om contact op te nemen als je ergens over twijfelt – we helpen je graag naast deze FAQ!

FAQ is handig, maar communicatie blijft het toverwoord!

Heel veel info!

Plantengek.nl

Kamerplanten Database voor Plantenliefhebbers

Kamerplanten verzorgen van A tot Z

© 2024 - PlantenBloemenShop.nl | vd Velde Webdesign
0
    0
    Winkelmand
    Je winkelwagen is leegTerug naar de shop