Garantie & Retour
PlantenBloemenShop.nl
Onze planten komen rechtstreeks van de kweker c.q. leverancier. De producten in onze webshop vallen dan ook onder de categorie ‘bederfelijke producten’ oftewel versproducten, waar ook bloemen en planten onder vallen. Desalniettemin bieden wij garantie op jouw bestelling(en). Is de verpakking oftewel de doos kapot aangekomen? Is daardoor ook de plant flink beschadigd? Maak dan direct foto’s van de levering. Wij zorgen ervoor dat het in orde komt. Wij bieden dus zeer zeker onze ‘groengarantie’; we vertrouwen op goede kwaliteit!
Welke garantie mag je verwachten?
Onze kwekers geven alle mogelijke zorg aan het verzenden van onze producten. Daarom geven we je graag de volgende garanties.
- Verse garantie gegarandeerd door de kweker en deze garantie wordt naar jou verzonden; oftewel onze ‘groengarantie’.
- Kwekers c.q. leveranciers verzenden de planten of bloemen in speciale verzenddozen, waardoor ze niet kunnen breken of deuken.
- Kwaliteit! Wij streven naar kwaliteit, maar de kweker ook. De planten en bloemen komen rechtstreeks uit de kas. De planten en bloemen worden verzonden nadat ze aan correcte controles zijn voldaan.
Garantie m.b.t. de levering
Is de plant helaas toch beschadigd aangekomen of heb je een klacht over de levering van jouw bestelling? Neem dan contact op via info@plantenbloemenshop.nl.
Stuur ons foto’s van de beschadiging(en) en in overleg bekijken we wat de beste optie c.q. oplossing is. Ons streven is om binnen 3 werkdagen ná ontvangst van jouw klacht te reageren met een correcte oplossing.
Garantie m.b.t. de plant
Omdat planten levende producten zijn, zijn ze nooit precies identiek aan elkaar. En kunnen vormen en hoogtematen dan ook wel eens afwijken. Mocht je plant desondanks niet aan de verwachting voldoen, dan vernemen wij dat graag en gaan we op zoek naar een passende oplossing. Desalniettemin gaan we uiteraard voor onze ‘groengarantie’! Omdat kwaliteit teelt is onze leus.
Heeft je plant een ziekte gekregen of gaat hij dood? Dan is de kans aanwezig dat de plant niet de juiste hoeveelheid water krijgt of niet op de juiste plek staat. In veel gevallen kunnen wij je adviseren, zodat je daarna weer volop kunt genieten van jouw plant. Is je tuinplant of kamerplant toch in zeer korte tijd overleden?
Heb je toch een klacht?
PlantenBloemenShop.nl én onze kwekers c.q. leveranciers doen hun uiterste best om teleurstellingen te voorkomen. Dit trachten we te garanderen door de speciale manier van het verpakken, een goede uitgevoerde kwaliteitscontrole bij de kwekers en een zo goed mogelijk beeld en afmetingen van de plant, bloem of andere producten. Mocht je toch over bepaalde aspecten niet tevreden zijn, stuur dan zo snel mogelijk een mail naar info@plantenbloemenshop.nl of neem contact op.
Ons streven is om binnen 3 werkdagen ná ontvangst van jouw klacht te reageren met een correcte oplossing.