Bezorging & Levertijd
PlantenBloemenShop.nl
Wat doen jullie voor een goede levering?
Onze leveranciers hebben speciaal voor het verzenden van onze producten een verpakking ontwikkeld die er voor zorgt dat jouw bestelling correct wordt vervoerd en dus ook netjes bij jou geleverd wordt. Naast deze plantvriendelijke verpakking geven ze jouw planten of bloemen, voordat ze verzonden worden, nog een beetje extra attentie en water.
Hoe laat wordt mijn pakket bezorgd?
Wij bezorgen pakketten van maandag tot en met zaterdag. Levering op zaterdag is echter niet standaard. Wij doen dit alleen als de verzender hiervoor heeft gekozen. Wij informeren je hoe laat het pakket wordt geleverd op de dag en ochtend voor de bezorging.
Is er niemand thuis, je hebt geen neerzettoestemming gegeven en ook de buren kunnen je pakket niet aannemen dan brengen we je pakket naar de dichstbijzijnde Pickup parcelshop. Op het niet-thuisbericht in je brievenbus staat waar het pakket naartoe gebracht is.
Wil je weten hoe de bezorging van pakketten in het buitenland plaatsvind?
Neem dan een kijkje op de Service Finder. De Service Finder toont per bestemmingsland de beschikbare services en de bijbehorende service kenmerken.
Heb je geen e-mail gehad?
Dan kun je via Track & Trace zien op welke dag je pakket bezorgd wordt. Op de dag van bezorging ontvang je van DPD een tijdvak van 1 uur waarbinnen je pakket bezorgd wordt. Na 10.00 uur ‘s ochtend vind je dit 1-uur tijdvak ook op myDPD.
In welke landen bezorgen jullie?
Wij bezorgen op dit moment in Nederland en België.
Jullie hebben gekozen voor DPD; hoe werkt deze bezorgdienst?
Een uitgebreide uitleg is uiteraard te vinden op hun website. We hebben gekozen voor deze bezorgdienst, daar zij kundig en netjes leveren. Jouw bestelling wordt keurig en vlot bij jou bezorgd.
Klopt mijn Track en Trace wel?
Je kunt jouw Track en Trace altijd volgen via de website van DPD.
Kan ik een levertijd kiezen?
Via MyDPD kun je jouw leverdag wijzigen, niet jouw levertijd.
Kan ik instructies over de bezorging doorgeven?
Via de MyDPD app kun je neerzettoestemming geven en dus instructies meegeven.
Kan ik mijn bestelling ophalen bij jullie?
Nee, dit is niet mogelijk. We hebben geen fysieke winkel.
Mijn bestelling blijkt beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd!
Onze leveranciers hebben speciaal voor het verzenden van onze producten een verpakking ontwikkeld die er voor zorgt dat jouw planten of bloemen in goede conditie aankomen. Het kan een keer gebeuren dat er iets misgaat; waar gewerkt wordt vallen spaanders en we zijn nog altijd mensen. Stuur ons een bericht wanneer dit het geval is. Bekijk en lees dan ook uiteraard onze webpagina m.b.t. Garantie & Retour.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Door in te loggen op jouw account pagina kun je de bestelling annuleren, maar doe dit snel! Onze bestellingen zijn geautomatiseerd en berekent op snelheid, wat voor jou betekent, dat we snel kunnen leveren.
Wat gebeurt er indien één of meer bestelde artikelen niet kunnen worden geleverd?
We zullen dan zeker contact opnemen met onze leverancier, wanneer deze ons al niet van tevoren op de hoogte heeft gesteld. Wanneer een bloem of plant niet geleverd kan worden, zal dat ook zeker (tijdig) in onze webshop vermeld worden. Mocht dit voorkomen bij het doen van een bestelling, gaan we uiteraard voor een oplossing. Geduld is een schone zaak en wij komen er wel uit met de leverancier.
Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
Wanneer je een klacht hebt kun je terecht bij ons via 085 060 6616 of stuur een bericht via onze contact pagina. We streven er naar om binnen 48 uur jouw vraag te beantwoorden.