Bezorging & Levertijd

PlantenBloemenShop.nl

Onze leveranciers hebben speciaal voor het verzenden van onze producten een verpakking ontwikkeld die er voor zorgt dat jouw bestelling correct wordt vervoerd en dus ook netjes bij jou geleverd wordt. Naast deze plantvriendelijke verpakking geven ze jouw planten of bloemen, voordat ze verzonden worden, nog een beetje extra attentie en water.

Wij bezorgen pakketten van maandag tot en met zaterdag. Levering op zaterdag is echter niet standaard. Wij doen dit alleen als de verzender hiervoor heeft gekozen. Wij informeren je hoe laat het pakket wordt geleverd op de dag en ochtend voor de bezorging.

Is er niemand thuis, je hebt geen neerzettoestemming gegeven en ook de buren kunnen je pakket niet aannemen dan brengen we je pakket naar de dichstbijzijnde Pickup parcelshop. Op het niet-thuisbericht in je brievenbus staat waar het pakket naartoe gebracht is.

Wil je weten hoe de bezorging van pakketten in het buitenland plaatsvind?

Neem dan een kijkje op de Service Finder. De Service Finder toont per bestemmingsland de beschikbare services en de bijbehorende service kenmerken.

Heb je geen e-mail gehad?

Dan kun je via Track & Trace zien op welke dag je pakket bezorgd wordt. Op de dag van bezorging ontvang je van DPD een tijdvak van 1 uur waarbinnen je pakket bezorgd wordt. Na 10.00 uur ‘s ochtend vind je dit 1-uur tijdvak ook op myDPD.

Wij bezorgen op dit moment in Nederland en België.

Een uitgebreide uitleg is uiteraard te vinden op hun website. We hebben gekozen voor deze bezorgdienst, daar zij kundig en netjes leveren. Jouw bestelling wordt keurig en vlot bij jou bezorgd.

Je kunt jouw Track en Trace altijd volgen via de website van DPD.

Via MyDPD kun je jouw leverdag wijzigen, niet jouw levertijd.

Via de MyDPD app kun je neerzettoestemming geven en dus instructies meegeven.

Nee, dit is niet mogelijk. We hebben geen fysieke winkel.

Onze leveranciers hebben speciaal voor het verzenden van onze producten een verpakking ontwikkeld die er voor zorgt dat jouw planten of bloemen in goede conditie aankomen. Het kan een keer gebeuren dat er iets misgaat; waar gewerkt wordt vallen spaanders en we zijn nog altijd mensen. Stuur ons een bericht wanneer dit het geval is. Bekijk en lees dan ook uiteraard onze webpagina m.b.t. Garantie & Retour.

Door in te loggen op jouw account pagina kun je de bestelling annuleren, maar doe dit snel! Onze bestellingen zijn geautomatiseerd en berekent op snelheid, wat voor jou betekent, dat we snel kunnen leveren.

We zullen dan zeker contact opnemen met onze leverancier, wanneer deze ons al niet van tevoren op de hoogte heeft gesteld. Wanneer een bloem of plant niet geleverd kan worden, zal dat ook zeker (tijdig) in onze webshop vermeld worden. Mocht dit voorkomen bij het doen van een bestelling, gaan we uiteraard voor een oplossing. Geduld is een schone zaak en wij komen er wel uit met de leverancier.

Wanneer je een klacht hebt kun je terecht bij ons via 085 060 6616 of stuur een bericht via onze contact pagina. We streven er naar om binnen 48 uur jouw vraag te beantwoorden.

Bezorging & Levertijd

PlantenBloemenShop.nl

Onze leveranciers hebben speciaal voor het verzenden van onze producten een verpakking ontwikkeld die er voor zorgt dat jouw bestelling correct wordt vervoerd en dus ook netjes bij jou geleverd wordt. Naast deze plantvriendelijke verpakking geven ze jouw planten of bloemen, voordat ze verzonden worden, nog een beetje extra attentie en water.

Wij bezorgen pakketten van maandag tot en met zaterdag. Levering op zaterdag is echter niet standaard. Wij doen dit alleen als de verzender hiervoor heeft gekozen. Wij informeren je hoe laat het pakket wordt geleverd op de dag en ochtend voor de bezorging.

Is er niemand thuis, je hebt geen neerzettoestemming gegeven en ook de buren kunnen je pakket niet aannemen dan brengen we je pakket naar de dichstbijzijnde Pickup parcelshop. Op het niet-thuisbericht in je brievenbus staat waar het pakket naartoe gebracht is.

Wil je weten hoe de bezorging van pakketten in het buitenland plaatsvind?

Neem dan een kijkje op de Service Finder. De Service Finder toont per bestemmingsland de beschikbare services en de bijbehorende service kenmerken.

Heb je geen e-mail gehad?

Dan kun je via Track & Trace zien op welke dag je pakket bezorgd wordt. Op de dag van bezorging ontvang je van DPD een tijdvak van 1 uur waarbinnen je pakket bezorgd wordt. Na 10.00 uur ‘s ochtend vind je dit 1-uur tijdvak ook op myDPD.

Wij bezorgen op dit moment in Nederland en België.

Een uitgebreide uitleg is uiteraard te vinden op hun website. We hebben gekozen voor deze bezorgdienst, daar zij kundig en netjes leveren. Jouw bestelling wordt keurig en vlot bij jou bezorgd.

Je kunt jouw Track en Trace altijd volgen via de website van DPD.

Via MyDPD kun je jouw leverdag wijzigen, niet jouw levertijd.

Via de MyDPD app kun je neerzettoestemming geven en dus instructies meegeven.

Nee, dit is niet mogelijk. We hebben geen fysieke winkel.

Onze leveranciers hebben speciaal voor het verzenden van onze producten een verpakking ontwikkeld die er voor zorgt dat jouw planten of bloemen in goede conditie aankomen. Het kan een keer gebeuren dat er iets misgaat; waar gewerkt wordt vallen spaanders en we zijn nog altijd mensen. Stuur ons een bericht wanneer dit het geval is. Bekijk en lees dan ook uiteraard onze webpagina m.b.t. Garantie & Retour.

Door in te loggen op jouw account pagina kun je de bestelling annuleren, maar doe dit snel! Onze bestellingen zijn geautomatiseerd en berekent op snelheid, wat voor jou betekent, dat we snel kunnen leveren.

We zullen dan zeker contact opnemen met onze leverancier, wanneer deze ons al niet van tevoren op de hoogte heeft gesteld. Wanneer een bloem of plant niet geleverd kan worden, zal dat ook zeker (tijdig) in onze webshop vermeld worden. Mocht dit voorkomen bij het doen van een bestelling, gaan we uiteraard voor een oplossing. Geduld is een schone zaak en wij komen er wel uit met de leverancier.

Wanneer je een klacht hebt kun je terecht bij ons via 085 060 6616 of stuur een bericht via onze contact pagina. We streven er naar om binnen 48 uur jouw vraag te beantwoorden.

Wij bieden jou

Wij bieden jou

Snelle levering

We hebben een strategische samenwerking met DPD in heel Europa welke resulteert in snelle levertijden (1 a 2 werkdagen). Wij én DPD doen ons best!

Lokale kwaliteit

De levering geschiedt via lokale hoogwaardige, geverifieerde en betrouwbare kwekers/leveranciers. Zo wordt de kwaliteit gegarandeerd.

Seizoenen

De natuur heeft zo zijn seizoenen; PlantenBloemenShop.nl heeft ze ook! Per seizoen zorgen we voor nieuwe oftewel andere seizoensplanten.

Up to date

De voorraad, welke jij op onze webshop ziet, is altijd up-to-date!

Veilig betalen

Met behulp van Mollie kunnen wij meerdere betalingsmogelijkheden voorstellen. Veilig én snel. Dat wil jij toch ook?

Kwaliteit

We staan garant voor goede, nette en gezonde oftewel verzorgde planten en bloemen. Onze kwekers doen hun best!

Heb je vragen?

Middels onze support beantwoorden wij vragen omtrent vele zaken. We willen een goede service en kwaliteit handhaven!

Levering binnen Europa

We verzenden naar 14 landen binnen Europa. Maar Nederland heeft prioriteit.

Wil je onze E-mail met nieuwtjes ontvangen?

PlantenBloemenShop.nl

Inschrijving Nieuwsbrief
Ik ga ermee akkoord dat mijn gegevens worden opgeslagen en verwerkt, conform het Privacy-beleid
© 2024 - PlantenBloemenShop.nl | vd Velde Webdesign
0
    0
    Winkelmand
    Je winkelwagen is leegTerug naar de shop